Kundvård – din bästa marknadsföring
Framgång i ett företag handlar mer om att behålla nöjda kunder genom att också ha nöjd och kompetent personal. Kundvård handlar i regel mindre om att skaffa nya kunder, ordna stora kundmöten och arrangemang.
Många förordar också bra enskilda relationer och att utveckla dessa som ledstjärna för framgångsrik kundvård. Detta är självklarheter men som också snabbt kan vändas till din nackdel och visa på sårbarheten i att har allt får få och för starka relationer med en kund.
För att lyckas med konsten att sälja fler gånger till samma kund behövs däremot en genomtänkt och genomförd servicefilosofi.
Strategisk kund- och personalvård stärker ett företag och gör det lönsamt.
Service & tillgänglighet
Helhet & sammanhang
Kompetens & kreativitet
Närhet & omtanke
Detta är de ledord som gäller än idag för Resekompani AB och som gjort oss framgångsrika i mötesbranschen.
Litteraturtips; se separat lista
AB Roslund & Roslund
Sprötgatan 6
811 61 Sandviken
Tel: 026 - 26 70 78
Fax: 026 - 26 70 79
info@roslund.se