Organisationsutveckling

Att arbeta med personal och ledning i en organisationsförändring och inte för personalen och ledningen är det som skiljer Tomas arbete med organisationsutveckling från ett flertal traditionella metoder.

De grundläggande kunskaper och erfarenheter som Tomas besitter av såväl nationellt som internationellt folkbildningsarbete utgör stommen i hans arbete.

Service och kundrelationer är en av Tomas starka sidor. Med erfarenheter av arbeten som hotellreceptionist, servitör, utbildare och försäljning ser Tomas service som sitt främsta verktyg.

Att snabbt göra kund- och behovsanalys samt att i rask takt uppnå kundnöjdhet är lite av Tomas varumärke!

Tomas Roslund använder man företrädesvis i organisationsutveckling inom service och tjänsteföretag.

Mäss-, Guide- och värd utbildningar, presentations- och framförandeteknik är några av de tjänster Tomas kan erbjuda.

Jag erbjuder föreläsningar bl.a på temat: Kundvård – Din bästa marknadsföring.

Hur skall jag välja det bästa för mig?

Hur skall jag marknadsföra mig, och vilka olika nätverk har jag bäst nytta av?
Vilka nätverk skall man tillhöra, är de lönsamma och vilket nätverk passar mig?

Var ska jag som ny företagare marknadsföra mig och på vilket sätt?

Vilka nätverk och marknadsföringskanaler skall jag välja, och vad får det kosta?
Hur kan jag undvika att bli lurad i min marknadsföring?
Hur mäter jag mina insatser, på kort och lång sikt?

 

AB Roslund & Roslund Sprötgatan 6 811 61 Sandviken
Tel: 026 - 26 70 78 Fax: 026 - 26 70 79 info@roslund.se